קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קרפצ'יו בקר עם אנשובי, צלפים ופרמזן

קרפצ'יו בקר עם אנשובי, צלפים ופרמזן
לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לך לימון, שמן זית כתית מעולה, parmigiano-רג'יאנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: לחמניות בקר עם פרמזן, צנוברים, זיתים, צלפים, טורטלוני עם אנשובי וצלפים, ו ספגטי עם צלפים מטוגנים ואנשובי.

הוראות

1
ביסודיות לקצץ את הבשר של כל שומן, רקמת חיבור, ומשטחים חמצון. עם סכין חדה, חיתוך דק על פני התבואה, לחתוך 8 פרוסות שוות, כל אחד על 1 אונקיה. שמן קלות שני גיליונות קלף או נייר שעווה (אנו משתמשים במעגלי הקלף 9 אינץ ' הנמכרים בחנויות לאספקת מאפים).
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
סכיןסכין
2
מניחים 2 פרוסות בשר זה לצד זה על אחד הסדינים המשומנים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
3
הנח את הסדין השני, צד משומן למטה, על הבשר. עם פטיש כבד, להלום למטה לכיוון שלך, לתת את המשקל של פטיש לשטח את הבשר. סובב את הקלף והמשיך להלום בעדינות. ככל שהבשר נעשה דק יותר, השתמש במשיכות קלות יותר כדי למנוע קריעה או דפיקות דקות מדי. לשטח מספיק כדי ליצור מעגל 9 אינץ'. החזק את החבילה עד האור כדי לוודא את הבשר הוא דק אחיד.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
4
חזור על מנת להפוך את הנותרים 3 מנות. מכסים ומקררים תוך הכנת המרכיבים לקישוט.
5
כדי לשרת, להסיר את הגיליונות העליונים של נייר מן הבשר הלם. הפוך את מנות קרפצ 'יו על ארבע צלחות 9 אינץ' מצוננות, בזהירות לקלף בחזרה את גיליונות הנייר הנותרים. קל העונה כל מנה עם קמצוץ של מלח וכמה טחנות של פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
בשרבשר
מלחמלח
6
חותכים את פילה אנשובי חצי לאורכו ולסדר 4 או 5 חתיכות באופן אקראי על הבשר.
מרכיבים שתצטרך
פילה אנשוביפילה אנשובי
בשרבשר
7
מפזרים את הצלפים והפטרוזיליה. השתמש מקלף ירקות לגלח תלתלים גדולים של גבינת פרמזן על כל מנה. לסיים עם טפטוף טוב של שמן זית כתית מעולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פרמזןפרמזן
ירקירק
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
8
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
9
אפשרויות קישוט אחרות: להשמיט את הפרמזן, ורוטב עם חרדל דיז ' ון חזק, רגיל או דליל עם קרם פראש. קצת שאלוט קצוץ דק, מקורר בקצרה במיץ לימון או חומץ, מוסיף ניצוץ נחמד קראנץ מרענן.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ לימוןמיץ לימון
פרמזןפרמזן
שאלותשאלות
חומץחומץ
רוטברוטב
10
מאמר var
11
Type_27_data = {};
12
מאמר
13
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו