קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

קשת עגבניות ברוסקטה

קשת עגבניות ברוסקטה
Rainbow Tomato Bruschetta עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 187 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם באגט, עגבניות בשלות, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט עגבניות קשת, טרוטת עין-הקשת עם סלסת עגבניות מעושנת, ו עגבניות ברוסקטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
Cut 1 baguette זרע (על 3/4 lb.) באלכסון לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'; לסדר בשכבה אחת על שני 14-על ידי 17 אינץ ' אפייה גיליונות.
מרכיבים שתצטרך
2
אופים בתנור רגיל או הסעה 450 עד הזהב, 4 עד 5 דקות.
3
בואו מגניב, ואז תל בסל או לארגן על מגש.
4
לשטוף וליבה 2 1/3 פאונד חברה-עגבניות בשלות (אדום, כתום, צהוב, ו / או ירוק; גדול וקטן). לעגבניות גדולות יותר מ 1 אינץ ' בקוטר, פרוסה דקה לרוחב; לסדר בשכבה אחת על מגש rimmed. עבור עגבניות קטנות יותר, חצי לאורכו ולפזר על גבי.
מרכיבים שתצטרך
5
טפטוף 3 כפות שמן זית כתית מעולה באופן שווה על עגבניות; מפזרים 3 כפות קצוץ עשבי תיבול טריים כגון עירית, עלי בזיליקום, ועלים מלוחים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים עם פרוסות באגט קלוי. תלולית עגבניות על פרוסות לאכול.
מרכיבים שתצטרך