קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

רביולי אספרגוס ברוטב פרמזן

רביולי אספרגוס ברוטב פרמזן
רביולי אספרגוס ברוטב פרמזן יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 188 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 6. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות אם יש לך בצק פסטה, טורקית או, ציר עוף עשיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 54% המנה הזאת די טובה. נסו רביולי תרד וריקוטה עם אספרגוס ועגבניה עם סרטן טרי ופרמזן, רביולי ואדאמה ברוטב פרמזן, ו רביולי פטריות עם פרמזן-רוטב צ'ייב (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את עצות אספרגוס, ואז חצי כל קצה לאורכו ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
2
להביא מלאי, קליפת גבינה, עלה דפנה לרתיחה בסיר בינוני, ולאחר מכן להוסיף גבעולי אספרגוס ומבשלים, חשופים, עד הגבעולים הם רק במכרז, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
העברת גבעולים מגבות נייר מגניב מעט. מרק בשר.
מרכיבים שתצטרך
4
גבעולי אספרגוס פירה במעבד מזון עם פרמזן מגורר, מסקרפונה, פירורי לחם, גרידה, ו 1/2 כפית כל אחד מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1
חותכים בצק ל 4 חתיכות שוות. מכסים 3 חתיכות עם ניילון לעטוף, ולאחר מכן לטפוח חתיכת הנותרים לתוך מלבן שטוח ואבק בנדיבות עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
2
סט רולים של מכונת פסטה על הגדרה רחבה ביותר. להאכיל מלבן, צד קצר ראשון, דרך רולים. מקפלים מלבן בשלישים, כמו מכתב, ולהאכיל אותו, צד קצר ראשון, דרך רולים. חזור על 6 או 7 יותר פעמים, קיפול בצק בשלישים ומזין אותו דרך רולים, צד קצר ראשון בכל פעם, לאבק עם קמח כדי למנוע דבק.
מרכיבים שתצטרך
3
הפעל את החוגה להגדרה הבאה (צרה יותר) והאכיל את הבצק דרך גלילים ללא קיפול, תחילה צד קצר. המשך להאכיל את הבצק ללא קיפול, מה שהופך את החלל בין רולים צרים בכל פעם, עד ההגדרה השנייה או השלישית הצרה משמש. (לא להתגלגל רזה מדי או פסטה תקרע כאשר מלא.)
מרכיבים שתצטרך
4
שים גיליון פסטה על מגבת מטבח מקומטת קלות (לא בד טרי) עם צד ארוך קרוב אליך. זרוק 6 כפות מעוגלות-גודל תלוליות של מילוי 10 אינץ ' זה מזה בשורה למטה במרכז חצי ימין של גיליון.
מרכיבים שתצטרך
5
מברשת פסטה סביב ערימות של מילוי קל עם מים, ואז להרים חצי גיליון ו לעטוף מעל תלוליות.
מרכיבים שתצטרך
6
לחץ למטה בחוזקה אבל בעדינות סביב כל תל, מכריח את האוויר. (כיסי אוויר להגדיל את הסיכוי כי רביולי יישבר במהלך הבישול.)
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים פסטה (בין תלוליות) עם סכין חדה לתוך ריבועים 2 אינץ בערך. קו תבנית אפייה רדודה גדולה עם מגבת מטבח מקומטת קלות (לא בד טרי), ולאחר מכן לארגן רביולי בשכבה 1 בו. הפוך יותר רביולי עם שאריות חתיכות של בצק ומילוי שנותר, העברה למחבת מרופדת.
מרכיבים שתצטרך
1
מביאים סיר פסטה של מים מלוחים (2 כפות מלח עבור 6 ליטרים מים) לרתיחה מעל חום גבוה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
2
מביאים מרק שמור לרתיחה, ואז מבשלים אספרגוס טיפים, חשופים, עד מכרז, 2 עד 3 דקות. מרק העונה עם מלח, ולאחר מכן לחלק מרק עצות אספרגוס בין 6 קערות רדודות, להשליך קליפת גבינה עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצי רביולי למים רותחים בעדינות, מערבבים בזהירות כדי להפריד, ומבשלים, התאמת חום כדי לשמור על רתיחה עדינה, עד פסטה היא רק במכרז, 2 עד 3 דקות. הרם רביולי מבושל עם כפית מחוררת,ניקוז היטב מעל הסיר, ולאחר מכן להעביר קערות עם מרק. חזור עם שאר הרביולי.
מרכיבים שתצטרך
1
מילוי ומרק, ללא עצות אספרגוס, ניתן לעשות 1 יום קדימה. צ ' יל בנפרד, חשוף, עד מגניב, ואז מכוסה.
מרכיבים שתצטרך