קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

רביולי בקר לבבי

רביולי בקר לבבי
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו רביולי בקר לבבי. בבמנה עיקרית זו יש 242 קלוריות, 17 גרם חלבון ו-9 גרם שומן למנה. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.63 דולר למנה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם גבינת צ'דר, עגבניות משומרות, בשר בקר טחון רזה במיוחד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 45%. מתכונים דומים: ביף ראגו עם רביולי, רביולי בקר בייקון ורביולי בקר בייקון.

הוראות

1
מבשלים רביולי לפי הוראות האריזה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
2
בינתיים, במחבת טפלון גדולה, מבשלים בשר בקר ופלפל על אש בינונית 4-6 דקות או עד שהבשר כבר לא ורוד והפלפל רך, ומפרקים את בשר הבקר לפירורים. מערבבים פנימה עגבניות, רוטב עגבניות ותיבול טאקו. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, 5-7 דקות או עד שמסמיך מעט.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מסננים רביולי.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
4
מגישים עם רוטב; מפזרים גבינה וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

ניתן לשלב רביולי בקר עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את Raventos i Blanc de la Finca Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-39 דולר לבקבוק.
Raventos i Blanc de la Finca Brut
Raventos i Blanc de la Finca Brut
יין מבעבע דה לה פינקה מיוצר מענבים מהגפנים העתיקות ביותר של Raventos i Blanc, שנשתלו באמצעות מערכת הגובלט בשנת 1964 ב- Vinya dels Fòssils. ממוקם על הטרסות הגבוהות ביותר של נהר האנוי, בכרם Vinya dels Fòssils יש קרקעות ימיות עם גבוה תוכן מאובנים. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את מקור הטיפוס העיקרי ליין מבעבע זה בעל ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע בעל זהות ואישיות ייחודית.