קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

רביולי סרטנים ברוטב צדפות

רביולי סרטנים ברוטב צדפות
רביולי סרטנים עם רוטב צדפות יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם פלפל, צדפות, עורות גיוזה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו רביולי לובסטר עם רוטב שמנת סרטנים, רוטב בשר סרטנים, ו דקר עם רוטב בשר סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, מחממים שמן זית בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל, ומטגנים 3 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
להוסיף שום, ו saut 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
מוסיפים עגבניות מרוסקות וקוביות; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
5
מוסיפים את הפטרוזיליה, אורגנו, 1/4 מלח כפית, פלפל אדום כתוש, פלפל שחור וצדפות; מבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
צדפותצדפות
מלחמלח
6
הסר מהחום, ולהניח בצד.
7
כדי להכין רביולי, לשלב סרטן, פלפל אדום קצוץ, panko, עירית, ו 1/8 כפית מלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
רביולירביולי
עיריתעירית
פאנקו.פאנקו.
סרטןסרטן
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מוסיפים ריקוטה; מערבבים בעדינות לשלב. עבודה עם עטיפה 1 wonton בכל פעם (לכסות עטיפות שנותרו עם מגבת לחה כדי למנוע מהם ייבוש), כפית על 1 כף תערובת סרטן למרכז של כל עטיפה. להרטיב את הקצוות של עטיפה עם מים. מקפלים לשניים, צובטים קצוות יחד כדי לאטום וליצור צורה חצי ירח. חזור על ההליך עם עטיפות וונטון שנותרו תערובת סרטן.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
מיםמים
סרטןסרטן
9
ממלאים תנור הולנדי גדול במים; מביאים מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
10
מוסיפים חצי רביולי; מבשלים 4 דקות או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
11
הסר רביולי מחבת עם כפית מחוררת; להתחמם. חזור על הליך עם רביולי שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
12
מגישים רביולי מיד עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
רוטברוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלחעגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות, לא מצוחצחותעגבניות מרוסקות, לא מצוחצחות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות, מנוקזותצדפות, מנוקזות0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, סחוט חתיכות פגז הוסרוגוש crabmeat, סחוט חתיכות פגז הוסרו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ2(חוֹרֶף)panko (פירורי לחם יפניים)panko (פירורי לחם יפניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלק-skim ricottaחלק-skim ricotta24עטיפות wonton עגולות או עורות gyozaעטיפות wonton עגולות או עורות gyoza1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.