קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

רביולי קל מחבת

רביולי קל מחבת
ניתן להכין את המתכון של Ravioli Easy Skillet תוך כ-25 דקות. צופה בדמות שלך? מתכון ללא מוצרי חלב זה מכיל 407 קלוריות, 18 גרם חלבון ו-14 גרם שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם רביולי גבינה, רוטב פסטה עבה, מים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מצוין של 36%. מתכונים דומים: פסטה של רביולי ספיגה מהירה וקל מדרום מערב, רביולי מחבת ומחבת רביולי.

הוראות

1
במחבת נון-סטיק בגודל 12 אינץ', מביאים רביולי, מים ומלח לרתיחה על אש גבוהה. ממשיכים להרתיח, תוך ערבוב עדין להפרדת רביולי, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים פנימה רוטב פסטה. מבשלים מכוסה וממשיכים לבשל על אש בינונית, תוך ערבוב מדי פעם, 10 דקות או עד שהרביולי רכים. מערבבים פנימה שמנת ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
רביולירביולי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לרביולי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-46 דולר לבקבוק.
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
יין שרירי עם צד רך, הבציר הזה של שיאה מציג את עצמו עם ניחוחות של דובדבן שחור, שזיף כהה, סרספרילה, רמז לתפוז מנדרינה ובשרניות מפתה. המשיי הקדמי מוביל לפה מלא של דובדבן כהה, חמוציות ותבלינים. חומצות מוגברות וטאנינים חזקים מציעים התאמה לגיל ותוספת מעצרת למרתף שלך. שילוב עם: חזה ברווז מעושן תה עם סויה להפחתת דובדבנים וג'ינג'ר במרינדה טרי טיפ צלי חזיר אפוי עם זיגוג חמוציות.