קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

רגלי ברווז בקארי ירוק

רגלי ברווז בקארי ירוק
רגלי ברווז בקארי ירוק יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 1238 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 75 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך אטריות אורז, עלי ליים כפיר, שורש זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חלב קוקוס משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים בריאות כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . מתכון זה אופייני למטבח ההודי. עם כפית ציון של 65% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: רגלי ברווז מטוגנות עם כרישה וזיתים ירוקים, רגלי ברווז ברוטב זית ירוק עם פיצוח ופפרדלה, ו רגלי ברווז מטוגנות של אליס ווטרס עם כרישה וזיתים ירוקים.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ז ' ול טיילור גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.