קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

רוחות רפאים ליל כל הקדושים

רוחות רפאים ליל כל הקדושים
רוחות רפאים של ליל כל הקדושים עשויות להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההור ד ' אובר שלך. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 66 קלוריות. מתכון זה משמש 24. זה יהיה להיט שלך ליל כל הקדושים אירוע. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 7%, וזה בלתי אפשרי. מתכונים דומים: משקה ליל כל הקדושים מפחיד יותר: קוקטייל ליל כל הקדושים של כדור העין, ליל כל הקדושים מרטיני: גלגל העין הייבול ליל כל הקדושים קוקטייל, ו ליל כל הקדושים.

הוראות

1
מקום שוקולד צ ' יפס לתוך מיקרוגל-בטוח קערת וחום על נמוך במיקרוגל עבור 1 דקה; מערבבים. להמשיך חימום על נמוך כמה יותר פעמים, 30 שניות בכל פעם, ערבוב לאחר כל זמן, עד לבן שוקולד הוא חם וחלק.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
שוקולד לבןשוקולד לבן
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
השתמש ב -2 מזלגות כדי לטבול עוגיות בשוקולד לבן; הניחו עוגיות על דפי נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
3
הניחו 2 שוקולד צ ' יפס מיניאטורי על קצה אחד של כל עוגיה לעיניים; הניחו עוגיות בצד עד שהציפוי התקשה, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיני שוקולד צ ' יפסמיני שוקולד צ ' יפס
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לארמנדייה-ברנייה קו רוחב נוסף ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.