קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

רוטב אוכמניות בר הדרים

רוטב אוכמניות בר הדרים
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני לקופסת המתכונים שלך, רוטב הדרים אוכמניות בר עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. ברוטב הזה יש 44 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-0 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 ומחירו 72 סנט למנה מנות. מתכון זה אהוב על 105 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש מיץ תפוזים, עמילן תירס, סוכר חום ומים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 39%. הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלמון בר עלום הדרים עם רוטב מלפפון-יוגורט, לביבות שיבולת שועל עם רוטב אוכמניות בר, ושקדי חזיר רוזמרין-מרווה ושום עם רוטב אוכמניות בר.

הוראות

1
מביאים את האוכמניות, מיץ התפוזים ומיץ הלימון לרתיחה בסיר קטן על אש בינונית. מערבבים פנימה את גרידת הלימון והקינמון; להתאים את החום למצב נמוך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
מיץ לימון - כ-1/4 לימוןמיץ לימון - כ-1/4 לימון
1 1/2 כוסות ארוגולה, קצוצה1 1/2 כוסות ארוגולה, קצוצה
1 כוס תותים קפואים, מופשרים ומרוקנים (בערך 10 אונקיות)1 כוס תותים קפואים, מופשרים ומרוקנים (בערך 10 אונקיות)
ציוד שתשתמש בו
1 כדור 10 אונקיות בצק לבן או מחיטה מלאה1 כדור 10 אונקיות בצק לבן או מחיטה מלאה
2
מקציפים יחד את המים ועמילן התירס עד שאין גושים. מערבבים את תערובת עמילן התירס והסוכר החום לתוך תערובת האוכמניות עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)
עוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעיםעוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעים
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 אנשובי (זן מלוח), שטוף ומרוקן4 אנשובי (זן מלוח), שטוף ומרוקן
ציוד שתשתמש בו
שמרים יבשים בעלייה מהירהשמרים יבשים בעלייה מהירה
3
מסירים מהאש ומניחים לנוח 10 דקות לפני השימוש.