קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו דרום קליפורניה של פול

רוטב ברביקיו דרום קליפורניה של פול
רוטב ברביקיו דרום קליפורניה של פול נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 12 מנות. לרוטב הזה יש 86 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חומץ תפוחים תפוחים, סוכר חום, חרדלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. וזה די גרוע. נסו סלט עוף מנגו-מטבח דרום קליפורניה, רוטב ברביקיו טבעוני תוצרת בית, ו רוטב טרטר בסגנון קליפורניה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את חומץ תפוחים בסיר בינוני, ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים בקטשופ, בצל, שום, חרדל יבש, אבקת צ ' ילי, מלח תיבול ופלפל קאיין. מערבבים בסוכר החום. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מלח מתובלמלח מתובל
סוכר חוםסוכר חום
אבקת חרדלאבקת חרדל
קטשופקטשופ
שוםשום
בצלבצל
3
להפחית את החום, ו, ערבוב מדי פעם, לאפשר את התערובת להתבשל כ 45 דקות, עד מעובה. מגניב לפני ההגשה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS