קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

רוטב סלט עשבי תיבול דיז'ון

רוטב סלט עשבי תיבול דיז'ון
רוטב סלט עשבי תיבול דיז'ון נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 33 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בערך 10 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש חרדל דיז'ון, פלפל, סוכר ופטרוזיליה. עם כפית ציון של 35%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט שומר רדיצ'יו אנדיב עם רוטב עשבי תיבול דיז' ון חריף, דיז'ון-רוטב עשבי תיבול, ו רוטב עשב דיז'ון קרמי.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים יחד את שמונת המרכיבים הראשונים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מגישים מעל סלט. מקררים שאריות.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד ברוס רוסי נהר שרדונה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
דוד ברוס רוסי נהר שרדונה
דוד ברוס רוסי נהר שרדונה
צבע קש בהיר עם ניחוחות של קלמנטינה, קורד לימון, פירות אבן, פריחת פרחים לבנים ורמז של חמאה. על החיך יש טעמים של אשכולית לבנה, אפרסק, אגוזי פקאן קלויים עם חומציות מאוזנת ותווים מינרליים.