קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות19
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ספגטי וכדורי בשר של ג'נסן

רוטב ספגטי וכדורי בשר של ג'נסן
רוטב ספגטי וכדורי בשר של ג'נסן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 459 קלוריות. אם יש לכם כדורי בשר, שמן זית, מלח שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . מתכונים דומים: רוטב ספגטי וכדורי בשר של ג'נסן, רוטב ספגטי עם כדורי בשר, ו כדורי בשר ברוטב ספגטי.

הוראות

1
לרוטב, מערבבים את העגבניות הקצוצות, 2 פחיות רסק עגבניות, רוטב עגבניות, 4 כפיות אורגנו, 2 כפיות פטרוזיליה, בזיליקום, 2 כפיות סוכר, מלח, 6 שיני שום, שמן זית ויין אדום בסיר גדול וכבד. כיסוי, ומבשלים מעל חום בינוני עד מבעבע. לחשוף, להפחית את החום נמוך, ומבשלים לפחות שעה אחת, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
שמן זיתשמן זית
יין אדוםיין אדום
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). מעיל גיליון אפייה עם תרסיס בישול שאינו מקל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
שלב את תערובת קציץ הבשר, פתיתי תירס, ביצים, 3 שיני שום, גבינת פרמזן, 3 כפות רסק עגבניות, 2 כפיות מיובשים אורגנו, 2 כפות פטרוזיליה מיובשת, 1 כף סוכר, מלח שום, אגוז מוסקט, ופלפל שחור בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
פלפל שחורפלפל שחור
תערובת קציץ בשרתערובת קציץ בשר
רסק עגבניותרסק עגבניות
קורנפלקסקורנפלקס
מלח שוםמלח שום
מוסקטמוסקט
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים היטב עם מזלג גדול. טופס תערובת הבשר לתוך 1 1/2 אינץ ' כדורים המשרד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
מניחים את כדורי הבשר על המחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים קציצות עד השחמה ובישל אם כי, על 20 עד 30 דקות. זרוק קציצות מבושלות לתוך רוטב ספגטי חם, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2קילוגרםעגבניות קצוץעגבניות קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קורנפלקס מרוסקיםדגני קורנפלקס מרוסקים11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת3ביציםביצים3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטברוטב1כדור1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת קציץ בשר טחון (בשר בקר, עגל חזיר)תערובת קציץ בשר טחון (בשר בקר, עגל חזיר)2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן