קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

רוטב עגבניות ובצל אדום

רוטב עגבניות ובצל אדום
אם יש לך כשעה ו-15 דקות לבלות במטבח, רוטב עגבניות ובצל אדום עשוי להיות מתכון יוצא דופן ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני לנסות. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 13 קלוריות. תמורת 39 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה של Allrecipes יש 3 מעריצים. גשו לסופר וקנו בצל, סוכר, שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב בתור תוספת לא יקרה. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 25%. הציון הזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט בצל אדום ועגבניות, לחם שטוח עגבניות ובצל אדום, וסלט עגבניות בצל אדום.

הוראות

1
מערבבים בסיר על אש בינונית-נמוכה את עגבניות השרי, הבצל האדום, החומץ הבלסמי, פלפל הצ'ילי, השום, התיבול האיטלקי, הסוכר, המלח והפלפל. מבשלים כ-15 דקות, ואז מועכים את העגבניות כדי לשחרר את המיצים. ממשיכים לבשל, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהרוטב סמיך, כ-45 דקות. מניחים להתקרר, מכסים ומצננים עד הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
עגבנייה זברה ירוקה, פרוסה דקעגבנייה זברה ירוקה, פרוסה דק
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף