קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

רוטב קוקטייל ווסאבי של רחל

רוטב קוקטייל ווסאבי של רחל
רוטב קוקטייל ווסאבי של רייצ'ל נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפה ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הר ד ' אובר יש 34 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. 6 אנשים התרשמו מתכון זה. המתכון הזה מכלמתכונים דורש סוכר חום, קטשופ, מיץ ליים ומשחת ווסאבי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 5 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 16%. ציון זה לא כל כך עצום. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פנקו קרום סלמון ווסאבי ברוטב שמנת ווסאבי כתום, ספגטי סיר מיידי ורוטב בשר - רייצ'ל מבשלת, ו דלעת בלוט צלויה ברוטב יוגורט מתובל-רייצ'ל מבשלת.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים יחד את הסוכר החום, רסק הוואסאבי, מיץ הלימון והקטשופ. צינה עד לשימוש, או להשתמש באופן מיידי.
מרכיבים שתצטרך
הדבק ווסאביהדבק ווסאבי
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
קטשופקטשופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מואט אנד צ ' נדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.