קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

רול עוגת חמאת תפוחים

רול עוגת חמאת תפוחים
צריך קינוח צמחוני לקטו אובו? רול עוגת חמאת תפוחים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 242 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 10. לכו לחנות ואספו חמאת תפוחים, מולסה, מים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה לא כל כך סופר. נסו רול עוגת חמאת תפוחים, רול עוגת חמאת תפוחים, ו עוגת רול קינמון חמאת תפוחים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים חלבונים בקערה קטנה; תן לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. מרפדים 15 אינץ ' משומן. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה עם נייר שעווה ושמן את הנייר.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
מפזרים 1 כף קמח ו -2 כפות סוכר; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
3
בקערה גדולה שלבו את יתרת הקמח והסוכר; מוסיפים את הקינמון, אבקת האפייה, הג ' ינג ' ר, הציפורן והסודה לשתייה. בקערה אחרת מקציפים את החלמונים, החמאה, המולסה והמים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלמון ביצהחלמון ביצה
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים לחומרים יבשים ומקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים חלבונים במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות; מקפלים לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
5
יוצקים לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים בחום של 375 כ-12-14 דקות או עד שהעוגה קופצת לאחור כשנוגעים בה קלות. מגניב במשך 5 דקות. הופכים עוגה למגבת מטבח מאובקת בסוכר קונדיטורים. קלף בעדינות נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
תנורתנור
7
מגלגלים עוגה בסגנון ג ' לי-רול מגבת, מתחילים בצד קצר. מצננים לחלוטין על רשת.
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
8
פרש עוגה; מורחים חמאת תפוחים עד 1/2 אינץ'. של קצוות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת תפוחיםחמאת תפוחים
מורחיםמורחים
9
להתגלגל שוב. מכסים ומצננים במשך שעה 1 לפני ההגשה. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

רול עוגה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "