קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

ריזוטו שרימפס ואספרגוס

ריזוטו שרימפס ואספרגוס
ריזוטו שרימפס ואספרגוס היא מנה ים תיכונית עיקרית. מתכון ללא גלוטן זה מגיש 6 ומחירו 3.73$ למנה . חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 23 גרם חלבון , 28 גרם שומן , ובסך הכל 594 קלוריות . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 דקות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם שרימפס, חנית אספרגוס, שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 52% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ריזוטו עם שרימפס ואספרגוס , ריזוטו שרימפס ואספרגוס וריזוטו שרימפס ואספרגוס יווני .

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לריזוטו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.