קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות13
ציון בריאות0
מגזין

ריליש ריבס

ריליש ריבס
ריליש ריבס דורש כ -40 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 13 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני זה מכיל 179 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. תמורת 38 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב בתור תוספת במחיר סביר מאוד. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש סוכר חום, פלפל אנגלי טחון, קינמון טחון ומלח. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. יום האם יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם ציון של 12% , המנה הזו לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: Relish the Summer: תירס מתוק ומתובל , וידוי שרק ניסיתי ריבס... פירורי ריבס תותים , ווידוי ניסיתי רק ריבס... פירורי ריבס תותים .

הוראות

1
בסיר מערבבים את כל החומרים. מבשלים על אש בינונית במשך 30 דקות או עד שמסמיך, תוך ערבוב מדי פעם. מגניב; לאחסן במקרר. Relish הוא תבלין נחמד לעופות, חזיר או בקר.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
עופותעופות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף