קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רסק תפוחים שמנת חמוצה עוגה פאונד

רסק תפוחים שמנת חמוצה עוגה פאונד
עוגת קילו שמנת חמוצה רסק תפוחים עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 654 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך סוכר, וניל, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו שמנת חמוצה עוגה פאונד, שמנת חמוצה עוגה פאונד, ו שמנת חמוצה עוגה פאונד (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכך (לא צוללות!)חמאה, מרוכך (לא צוללות!)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיני שוקולד צ'יפס (אופציונלי)מיני שוקולד צ'יפס (אופציונלי)1(יכול להיות או להרחיק)תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי5largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1בצל צהוב בינוני, קצוץקמחקמח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים מוזהבים, קצוציםצימוקים מוזהבים, קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים קצוציםאגוזים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בֹּטֶןבֹּטֶן

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את הקינוח עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "