קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות6
מגזין

כריכי חזיר וגבינה מיוחדים

כריכי חזיר וגבינה מיוחדים
כריכי חזיר וגבינה מיוחדים הם מנה עיקרית המגישה 3. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 387 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו לחם, חזיר, חרדל דיז'ון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 40%. מתכונים דומים: כריכי חזיר וגבינה הוואי (המכונה גם כריכי דלת תא המטען), כריכי חזיר וגבינה הוואי (המכונה גם כריכי דלת תא המטען), ו כריכי חזיר וגבינה הוואי (המכונה גם כריכי דלת תא המטען).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו גבינת שמנת, גבינת צ ' דר, התענגות וחרדל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מוסיפים בשר חזיר. מחלקים תערובת בין שלוש פרוסות לחם; למעלה עם הלחם שנותר להכנת כריכים.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)