קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

רפש פירות קפוא

רפש פירות קפוא
רפש פירות קפוא דורש בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה משמש 12. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם מים, ענבים, תרכיז לימונדה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר מאוד. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 36%. הציון הזה לא כל כך אדיר. רפש פירות קפוא, רפש סלט פירות קפוא, ו רפש פירות קפוא עם גלידה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הבננות ותרכיז הלימונדה עד לציפוי. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מכסים ומקפיאים למשך 8 שעות או עד ליציבות.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה חלקיתרכז לימונדה חלקית
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוציאים מהמקפיא 1 עד 1-1/4 שעות לפני ההגשה כך שהתערובת תהפוך לרטובה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לרפש. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "