קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

שייק פירות יער לימון

שייק פירות יער לימון
שייק פירות יער לימון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ארוחות הבוקר שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל של 100 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.03 דולר למנה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם תותים, קוביות קרח, יוגורט ללא שומן אוכמניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 5 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 89%, המנה הזו סופר. נסו שייק פירות יער לימון, שייק פירות יער לימון, ו שייק למעוך לימון-ברי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים בבלנדר יוגורט, חלב, קוביות קרח, אוכמניות, תותים ולימונדה. דופק עד חלקה שמנת.
מרכיבים שתצטרך
תערובת לימונדהתערובת לימונדה
תותיםתותים
אוכמניותאוכמניות
קוביות קרחקוביות קרח
יוגורטיוגורט
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואיס גונטרום יבש ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
לואיס גונטרום יבש ריזלינג
לואיס גונטרום יבש ריזלינג
לריזלינג היבש של לואי גונטרום 2016 ניחוח עדין של אפרסקים לבנים, משמש ואגסים עסיסיים. תחושת פה מרשימה וטעמים מתמשכים. ריזלינג הקלאסי בביטוי ואלגנטיות.