קושיקשה
מוכן ב1 ש, 1 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

שיפודי סטייק עם מרינדה

שיפודי סטייק עם מרינדה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? שיפודי סטייק עם מרינדה יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 365 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך שמן זית, מלח ופלפל, עשבי תיבול רוטב מרינדה שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 1 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. מתכונים דומים: שיפודי סטייק קשת עם מרינדה סויה חרדל, שיפודי עוף במרינדה אשכוליות, ו שיפודי עוף עם מרינדה סויה-מירין.

הוראות

1
לחמם גריל, מחבת גריל, או מטגן.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
2
מערבבים את כל החומרים למעט סטייק בקערה גדולה. סטייק העונה עם מלח ופלפל ולאחר מכן להוסיף למרינדה. להשרות במשך 40 דקות. סטייק חוט על שיפודים * ולאחר מכן גריל או צלייה, מפנה מדי פעם, עד מבושל במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
קערהקערה
3
להעביר צלחת הגשה ומפזרים בצל ירוק ופלפל קאיין, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
בצל ירוקבצל ירוק
4
* הערה של קוק: אם באמצעות שיפודי עץ, להשרות אותם במים לפחות 10 דקות לפני השחלה בשר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.