קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שיפודי שרימפס וסקלופ צרובים במחבת

שיפודי שרימפס וסקלופ צרובים במחבת
שיפודי שרימפס וסקלופ צרובים במחבת הם חלב חינם ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 154 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם יש לכם פפריקה, גרידת לימון, צדפות ים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 45%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: שיפודי שרימפס וסקלופ צרובים במחבת, שיפודי שרימפס וסקלופ חריפים, ו חציל צרוב במחבת עם רוטב חלב חמאה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת טפלון גדולה על אש בינונית עד גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
על שיפודי במבוק השחילו 4 שרימפס על 4 שיפודים, 4 צדפות על כל אחד מ -4 שיפודים. מתבלים גם שיפודי שרימפס וגם שיפודי צדפות במלח ופלפל משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
4
שלבו פפריקה, פלפל כתוש, גרידת לימון ופטרוזיליה בכלי קטן.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
5
מפזרים עשבי תיבול ותבלינים משולבים מעל שרימפס ומשפשפים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
תבליניםתבלינים
עשבי תיבולעשבי תיבול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
6
מוסיפים למחבת החמה 1/2 סיבוב של מחבת שמן זית כתית מעולה (1 1/2 כפיות) וצורבים את השרימפס 3 דקות מכל צד או עד שהם מסולסלים וורודים. סוחטים מיץ של 1/2 לימון מעל התבנית ומוציאים לפלטה חמה. מחזירים את התבנית לאש ומוסיפים את השמן שנותר. מבשלים צדפות 3 עד 4 דקות מכל צד או עד לקבלת צבע קרמל. סוחטים מיץ של 1/2 לימון מעל התבנית ומעבירים שיפודים לפלטת הגשה לאורך שרימפס בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
צדפותצדפות
קרמלקרמל
שרימפסשרימפס
מיץמיץ
לימוןלימון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
מחבתמחבת

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט פרנסיס סוביניון בלאן. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
פרנסיס סוביניון בלאן
פרנסיס סוביניון בלאן
מחוז סונומה סוביניון בלאן לוכד טעמים וניחוחות פריכים של הדרים, קיווי ואפרסק לבן עם נגיעה של גרידת ליים ואשכולית בגימור.מצוין כאפריטיף או בשילוב עם סלטים, סושי, פירות ים וגבינות טריות וצעירות.