קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

שעועית ברביקיו

שעועית ברביקיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל שעועית ברביקיו. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 10. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 312 קלוריות. אם יש לך אבקת צ'ילי, חזיר ושעועית, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. עם כפית ציון של 29% המנה הזאת די גרועה. נסו בשר חזיר עם שעועית ברביקיו, שעועית ברביקיו, ו שעועית ברביקיו הטובה ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בצל, ואם תרצה, בשר טחון בתנור הולנדי, ערבוב עד בשר מתפורר והוא כבר לא ורוד; ניקוז. מערבבים בבייקון ומרכיבים שנותרו, וכפית לתוך מנה משומנת קלות 2 1/2 ליטר אפייה. תרגע 8 שעות, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
אופים תערובת שעועית ב 350 במשך 1 שעה, ערבוב פעם אחת.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות זינפנדל קרנבור. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.