קושימומחה
מוכן ב1 ש, 22 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

שעועית מקסיקנית ומרק סקווש

שעועית מקסיקנית ומרק סקווש
שעועית מקסיקנית ומרק סקווש נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 502 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גזר, גרעיני תירס, עלי בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. . זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו שעועית שחורה מקסיקנית ומרק דלעת סקווש, סקווש קלוי וסלט שעועית שחורה מקסיקני # SundaySupper, ו מרק דלורית מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר עמוק מעל חום בינוני גבוה. מערבבים את הדלעת, ומבשלים עד שהוא מתחיל להתרכך, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
סכין קילוףסכין קילוף
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים את הבצל, הסלרי והגזר. מבשלים עד הבצל הוא שקוף, על 5 דקות. מערבבים את השום, פלפלים צ ' יפוטלה, בזיליקום, פטרוזיליה וכמון; לבשל 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים את העגבניות ואת מרק העוף. להפחית את החום בינוני, ומבשלים עד הירקות מכרזים, על 30 דקות. מערבבים את שעועית cannellini ואת התירס; לבשל רק עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מרק ברוקולישמנת מרק ברוקולי
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4
כדי להגיש, מצקת את המרק לקערות. לסחוט מיץ ליים על כל קערה, העליון עם צ ' יפס טורטייה, מנה של שמנת חמוצה, וקמצוץ של גבינה מקסיקנית.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מקסיקניתגבינה מקסיקנית
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
מצקתמצקת

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקbutternut סקווש קלופים, זרע, לחתוך לחתיכות 3/4 אינץbutternut סקווש קלופים, זרע, לחתוך לחתיכות 3/4 אינץ439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, מנוקזתשעועית קנליני, מנוקזת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק2בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2פלפל צ'יפוטלה משומר ברוטב אדובו, זרע וטחוןפלפל צ'יפוטלה משומר ברוטב אדובו, זרע וטחון11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס, טריים, משומרים או קפואיםגרעיני תירס, טריים, משומרים או קפואים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3ציפורןשום, טחוןשום, טחון2לימונים, חתוכים לחתיכות.לימונים, חתוכים לחתיכות.2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מגורסת גבינת תערובת מקסיקנית, לציפויחבילה מגורסת גבינת תערובת מקסיקנית, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה, לציפוישמנת חמוצה, לציפוי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס טורטייה, לציפויצ'יפס טורטייה, לציפוי1קטןבצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!