קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות47
מגזין

שעועית סינית ארוכה עם מים כתומים סמבל

שעועית סינית ארוכה עם מים כתומים סמבל
אם יש לך sambal, זנגביל, מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: שעועית ארוכה, שעועית סינית מזוגגת ארוכה (או שעועית ירוקה), ו שעועית סינית ארוכה ובייקון.

הוראות

1
בקערה בינונית, למזג את המים, מיץ תפוזים, מיץ לימון, חומץ, סוכר, שום, זנגביל וסאמבל, עד משולב היטב ולהניח בצד. במחבת גדולה מעל חום גבוה, מוסיפים את שמן זרעי הגפן ואת השעועית ומבשלים עד שהם מצטמקים מעט. לאחר מבושל, להסיר את השעועית מן המחבת מגבות נייר, כדי לנקז. להחזיר את המחבת לחום בינוני גבוה, להוסיף תערובת מים כתומים, ולהביא לרתיחה. להפחית את התערובת עד עבה מספיק כדי מעיל כף, על 20 עד 30 דקות. מנמיכים את החום בינוני ומוסיפים שעועית מבושלת. לזרוק את השעועית במים הכתומים ומבשלים 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כתוםכתום
שעועיתשעועית
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מעבירים את תערובת השעועית למנה ומגישים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.