קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות9
ציון בריאות53
מגזין

שעועית פול וברוסקטה צנון

שעועית פול וברוסקטה צנון
שעועית Fava ו Bruschettan צנון הוא טבעוני מתאבנים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 9 מנות. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 188 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו באגט, מיץ לימון, עלי נענע ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. מתכונים דומים: סלט פול עם שומר וצנון, פורי שעועית Fava וברוסקטה, ו טוסטים שעועית Fava: Bruschetta con le Fave.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Spalletti קיאנטי מילואים Poggio Reale. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.