קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

שעועית שחורה-מרק עגבניות עם כוסברה-קרם ליים

שעועית שחורה-מרק עגבניות עם כוסברה-קרם ליים
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך מרק עוף פחות נתרן, כמון טחון, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 44% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: הטוב ביותר אי פעם מרק שעועית שחורה עם אורז כוסברה-ליים, מרק שעועית שחורה עם קרם כוסברה, ו כוסברה ליים שעועית שחורה טאקו קינואה.

הוראות

1
מבשלים בייקון בסיר גדול מעל חום בינוני עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר בייקון עם כפית מחוררת, הזמנת 1 כפית טפטוף במחבת; להניח בייקון בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל וסלרי למחבת; מבשלים 5 דקות או עד סלרי רך. מערבבים 3/4 כפית כמון, אבקת צ ' ילה, ושום; לבשל 1 דקה. מערבבים בבייקון, פלפל, שעועית, עגבניות ומרק; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים חצי תערובת שעועית בבלנדר.
5
הסר את החלק המרכזי של מכסה בלנדר (כדי לאפשר אדים לברוח); מכסה בלנדר מאובטח על בלנדר.
6
מניחים מגבת נקייה מעל פתיחה במכסה בלנדר (כדי למנוע splatters). להתמזג עד חלקה.
7
יוצקים לתוך קערה גדולה. חזור על הנוהל עם תערובת שעועית נותרת; תהליך עד חלקה. תתחמם.
8
מערבבים שמנת חמוצה, נשאר 1/4 כפית כמון, כוסברה, רינד, ומיץ בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
9
טפטוף קרם על מרק.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות אורגניות חתוכות לקוביות ללא מלח, לא מצוחצחותעגבניות אורגניות חתוכות לקוביות ללא מלח, לא מצוחצחות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת צ'יפוטלה צ' ילהאבקת צ'יפוטלה צ' ילה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1שן שום, טחוןשן שום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחון, מחולקכמון טחון, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (על 1 קטן)בצל קצוץ (על 1 קטן)2פרוסותפרוסות קותלי חזיר חתוכות, קצוצותפרוסות קותלי חזיר חתוכות, קצוצות