קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

חמין תירס, נקניק ופלפל

חמין תירס, נקניק ופלפל
ניתן להכין את המתכון של חמין תירס, נקניק ופלפל תוך שעה בערך . מתכון ללא גלוטן זה מגיש 6 ומחירו 1.14 $ למנה . למנה זו יש 289 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -16 גרם שומן למנה. למתכון הזה של Allrecipes יש 89 מעריצים. אם יש לכם חמאה, שמנת כבדה, פלפל חריף וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 48% . הציון הזה די טוב. נסו את חמין תירס ופלפל , חמין פלפל קלוי ותירס , וחמין תירס ופלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית ממיסים חמאה. מבשלים בצל, שום ופלפלים בחמאה עד לריכוך, 10 עד 15 דקות. מערבבים פנימה מרק, תפוחי אדמה, פלפל וכמון ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים 20 דקות, עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
3 שיני שום, 2 קצוצות ו-1 כתושות3 שיני שום, 2 קצוצות ו-1 כתושות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
מלח טחוןמלח טחון
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
עלי פטרוזיליה שטוחיםעלי פטרוזיליה שטוחים
2
מניחים חצי מכמות התירס בבלנדר או מעבד מזון ומטגנים עד לקבלת מחית חלקה. מערבבים תירס מחית, תירס שלם שנותר, קילבסה, חלב ושמנת למרק. מבשלים עוד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקייהנקניקייה
עוגיות פרוסות סוכר ורודותעוגיות פרוסות סוכר ורודות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לחמין. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. שרדונה Arrowood Sonoma עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
Arrowood Sonoma שרדונה
Arrowood Sonoma שרדונה
ניחוחות של אגסים ומלון עדינים מתערבבים עם מאפייני הדר של אשכולית ולימון, בעוד טעמים של אגסים משומרים מתוקים ומלון שולטים בחך. וינטג' בכוס, השרדונה מחוז Sonoma משנת 2000 מציע מגוון מעורר תיאבון של טעמים וניחוחות מסקרנים. עמוס בפירות, זה מגיע אליכם מכל הכיוונים. כרם הפרי לשרדונה מחוז סונומה משנת 2000 שלנו מגיע משלושה כרמים יוצאי דופן בעמק הנהר הרוסי. כל כרם משקף את הטרואר המובהק שלו ותורם ליין ניואנסים ומאפיינים שונים. תסיסה ויישון מכיוון שהפרי גדל באקלים קריר יחסית, אנו מעבירים אותו דרך חבית ותסיסה מלולקטית כדי לאזן את החומצות הפריכות ולהעניק ליין מרקם עשיר וקרמי. סור טמון מיושן וערבול בחביות עץ אלון צרפתי מוסיף רמזים של אלון קלוי ומורכבות לתערובת