קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שף ברזל סיני-השף של חן Mapo טופו

שף ברזל סיני-השף של חן Mapo טופו
מתכון שף ברזל סיני-השף של חן Mapo טופו מוכן תוך כ 25 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל סיני. זה מנות ראשונות יש 166 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חזיר טחון, עירית שום, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו איירון שף ברווז צ'יפס שומן, ההמבורגרים בסגנון יפני של שף הברזל, ו מירוץ השף: פגוש את השף רובין, היא לא שום פעמון דרומי (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב שעועית סינית חומה (tenmienjan, tenmenjiang, או tenmenjiang)רוטב שעועית סינית חומה (tenmienjan, tenmenjiang, או tenmenjiang)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן11 קילו קישואים,שמן צ'ילישמן צ'ילי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב שעועית צ'ילי סיני (toubanjan או doubanjiang)רוטב שעועית צ'ילי סיני (toubanjan או doubanjiang)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום ירוק עירית, קצוץ 1/2 אינץ ' (nira)שום ירוק עירית, קצוץ 1/2 אינץ ' (nira)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2(יכול להיות או להרחיק)שעועית שחורה מותססת, קצוצה דקשעועית שחורה מותססת, קצוצה דק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון0(יכול להיות או להרחיק)ichimi togarashi פלפל או 1/4-1/2 כפית פלפל צ'ילי אדום מיובש יפני, טחוןichimi togarashi פלפל או 1/4-1/2 כפית פלפל צ'ילי אדום מיובש יפני, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל סצ'ואן (אופציונלי)פלפל סצ'ואן (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סאקה או 1 כף שרי יבשסאקה או 1 כף שרי יבש1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו, רגילטופו, רגיל2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמים, עבור parboiling טופומים, עבור parboiling טופו

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.