קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

שפמנון אפוי בחבילות נייר

שפמנון אפוי בחבילות נייר
שפמנון אפוי בחבילות נייר עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 19 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 130 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך שמן שומשום, רוטב סויה, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו סלמון פשוט אפוי מנות לסכל, דגים אפויים עם עגבניות וטומטילו בחבילות נייר, ו עוף איטלקי אפוי קל מנות לסכל ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים היטב רוטב סויה, ג ' ינג ' ר ושמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
חותכים 4 (12 אינץ') ריבועים של רדיד אלומיניום; מניחים פילה דגים במרכז כל ריבוע. כפית בצל ירוק, פלפל, ומלפפון באופן שווה על כל פילה. תערובת רוטב סויה כפית באופן שווה על ירקות. מקפלים לסכל על פילה לעשות מנות, ולאטום את הקצוות בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
פילה דגיםפילה דגים
ירקירק
רוטב סויהרוטב סויה
מלפפוןמלפפון
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים מנות דגים על תבנית אפייה; אופים ב 450 במשך 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.