קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

שפמנון דרומי מטוגן

שפמנון דרומי מטוגן
המתכון שפמנון מטוגן דרומי יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 15 דקות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 6 . במנה עיקרית זו יש 385 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, אם יש לך תיבול cajun, קמח עולה עצמי, מלח כשר ופלפל טרי סדוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: שפמנון דרומי מטוגן, שפמנון דרומי מטוגן, ו שפמנון דרומי מטוגן.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו