קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

שפמנון קל ופריך

שפמנון קל ופריך
שפמנון קל ופריך יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 217 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם פילה שפמנון, פפריקה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שפמנון פריך-N-Light, Po ' boy שפמנון מושחר עם רוטב טרטר אור, ו שפמנון פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים פילה שפמנון באופן שווה עם כמות רצויה של מלח ופלפל. מערבבים יחד קמח תירס צהוב ופפריקה בצלחת רדודה. פילה שפמנון Dredge בתערובת קמח תירס; פילה מעיל על כל צד בקלילות עם ספריי בישול ירקות. מבשלים במחבת חמה מעל חום בינוני 3 עד 4 דקות בכל צד או עד שהדגים מתחילים להתקלף והוא אטום לאורך כל הדרך.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
פילה שפמנוןפילה שפמנון
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח תירסקמח תירס
פפריקהפפריקה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס