קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

שרימפס Scampi Del Rey

שרימפס Scampi Del Rey
שרימפס Scampi דל ריי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 644 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו את הפלפל, העגבניות המשומרות, הלימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, שרימפס Scampi, ו שרימפס Scampi (מתכונים דומים).

הוראות

1
קמח העונה עם פלפל שחור וסרטנים מרתיחים תיבול ולדלות שרימפס בתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
פלפל שחורפלפל שחור
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
חום חמאה מבהיר מעל חום בינוני גבוה ולהוסיף שרימפס ושום. כאשר שרימפס מתחיל להפוך ורוד, טבול עם יין לבן למחבת זיגוג דה ולסחוט רק 1/2 של הלימון על השרימפס (הזמנת החצי השני לאחר מכן), ולאחר מכן להעביר שרימפס מגש השירות, לכסות ולהניח בצד במקום חם.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
יין לבןיין לבן
שוםשום
שרימפסשרימפס
זיגוגזיגוג
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הפחת את החום עד בינוני ואל הנוזלים במחבת, הוסף רק 3 כפות של בזיליקום טרי (שמירה על איזון לקישוט), צלפים, פלפל אדום, חלפיניו, פטריות לבנות ומבשל במשך כ 5 עד 8 דקות כדי לשלב טעמים. לאחר מכן, להוסיף את פחית עגבניות מחית ולאפשר לבשל, מכוסה חלקית, במשך כ 25 דקות כדי להפחית ולעבות, תיבול עם מלח ופלפל, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריות כפתור לבןפטריות כפתור לבן
בזיליקום טריבזיליקום טרי
תיבולתיבול
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
צלפיםצלפים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בעוד הרוטב הוא צמצום, להביא 2 1/2 כוסות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
5
מוסיפים את האורז יחד עם 1 כפית מלח ו 1 כף חמאה. לחזור לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות ומבשלים במשך 20 דקות עוזב ללא הפרעה. לאחר מכן להסיר מהחום ולהשאיר אורז מכוסה במשך 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אורזאורז
מלחמלח
6
הסר רוטב מחום ומערבבים בשמנת. להזמין 4 חתיכות של שרימפס לקישוט ומערבבים את שאר שרימפס לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
קרםקרם
רוטברוטב
7
מניחים אורז במרכז צלחת הגשה. רוטב כפית עם שרימפס על אורז, ומקשטים עם 4 חתיכות שמורות של שרימפס. לסחוט נשאר 1/2 לימון על שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
לימוןלימון
רוטברוטב
אורזאורז
8
מקשטים עם בזיליקום קצוץ שמור ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!

ציוד

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות, מחיתעגבניות מרוסקות, מחית1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3(חוֹרֶף)חמאה מבהירה (תצטרך 1/4 כוס מלכתחילה אם להבהיר משלך)חמאה מבהירה (תצטרך 1/4 כוס מלכתחילה אם להבהיר משלך)0(יכול להיות או להרחיק)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרותקמח לכל המטרות5(חוֹרֶף)עלי בזיליקום טריים קצוצים, מחולקיםעלי בזיליקום טריים קצוצים, מחולקים4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1קטןחלפיניו, פרוס דקחלפיניו, פרוס דק1לימון טרי, לחתוך ב 1/2לימון טרי, לחתוך ב 1/21פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(על 25 חתיכות) (21/25 לספור) שרימפס, ניקה פגזים הוסרו(על 25 חתיכות) (21/25 לספור) שרימפס, ניקה פגזים הוסרו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות, מנוקה ופרוספטריות לבנות, מנוקה ופרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.