קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

שרימפס אננס אורז מטוגן חום

שרימפס אננס אורז מטוגן חום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס אננס אורז מטוגן חום. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 36 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 457 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל סיני. אם יש לכם שרימפס, פלפל צ'ילי, שמןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות אננס כקינוח. נסו שרימפס-אורז מטוגן אננס, שרימפס ואננס אורז מטוגן, ו אורז מטוגן עם אננס, שרימפס & בשר חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.