קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

שרימפס בגריל "גריסים" עם סלט חריף

שרימפס בגריל
שרימפס בגריל "גריסים" עם סלט חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 950 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מתכון זה מ rachaelray.com יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם פולנטה עגבניות מיובשות, פלפל קאיין, שמן זית כתית מעולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו כרובית גריסים עם שרימפס מתובל, שרימפס מתובל & שיבולת שועל, ו שרימפס מתובל נמוך הארץ וגריסים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה