קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

שרימפס ברמה נמוכה לרתיחה עם Remoulade חריף

שרימפס ברמה נמוכה לרתיחה עם Remoulade חריף
שרימפס ברמה נמוכה לרתיחה עם Remoulade חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 1021 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לך לחנות ותביא מיץ לימון, רוטב טבסקו, תפוחי אדמה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: שרימפס ברמה נמוכה לרתיחה עם Remoulade חריף, רתיחה שרימפס מדינה נמוכה, ו רתיחה חסילונים כפריים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.