קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

שרימפס ונקניקיות גאמבו עם רביכה במיקרוגל

שרימפס ונקניקיות גאמבו עם רביכה במיקרוגל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שרימפס ונקניק גמבו עם רביכה מיקרוגל. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 725 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סלרי, אורז מושלם, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. 287 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו שרימפס ונקניק גמביה, שרימפס ונקניק גמביה, ו חסילון ונקניקיית אנדויל גאמבו (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille או נקניק מעושן אחר, קצוץandouille או נקניק מעושן אחר, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)Cajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא), או לטעוםCajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא), או לטעום794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, עם נוזל, קצוץעגבניות שלמות, עם נוזל, קצוץ1(חוֹרֶף)שמן צמחי או קנולהשמן צמחי או קנולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובש, מרוסקטימין מיובש, מרוסק3ציפורןשום, טחון דקשום, טחון דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף, לשולחן, אופציונלירוטב חריף, לשולחן, אופציונלי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסהבמיה פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל מושלםאורז מבושל מושלם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס בינוני, קלופים & מוגדריםשרימפס בינוני, קלופים & מוגדרים2בצל צהוב בינוני, קצוץמניית שרימפס מסחרית או תוצרת בית, בטמפרטורת החדרמניית שרימפס מסחרית או תוצרת בית, בטמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנולה או שמן צמחיקנולה או שמן צמחי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו