קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס טעים

שרימפס טעים
מטבל שרימפס Herbalicious עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 464 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לכם גזר, בצל ירוק, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 58%. נסו מטבל פיצה, מטבל אנצ'ילדה עוף, ו מטבל חציל מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוסף שרימפס, בצל ירוק, בצל, טרגון, פטרוזיליה, רוזמרין, אבקת צ ' ילי, ומיץ לימון לצנצנת של בלנדר או מעבד מזון; לעבד את התערובת עד שרימפס קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
רוזמריןרוזמרין
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
לגרד את תערובת שרימפס קצוץ לתוך קערה ומערבבים את גזר, מיונז, שמנת חמוצה, ערבוב עד מעורבב היטב. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. צמרמורת לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גזרגזר
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.