קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס להדביק

שרימפס להדביק
שרימפס להדביק נטול גלוטן, ופסקאטרי ומספק כ 15 מנות. מנה אחת מכילה 83 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, פלפל, רוטב חריף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 24%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו שרימפס להדביק, איך לבשל: סמבל קנגקונג עם משחת שרימפס, ו תרד מים מוקפץ עם משחת שרימפס (קנגקונג בלקאן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מעבדים שרימפס במעבד מזון עד לטחינה גסה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים את שאר החומרים, מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
תלוי בקרקע ובמיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט עד לגידולים עליונים מוחלטים. הכרמים החמים וחשופים לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ הגיר הדשנה שלהם, הם דוגמה לספר לימוד. הכעס אלטו אדיג ' ה פינו גריגיו יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק משתלב היטב עם מרק דגים ודגים, חזה עופות גיני או פילה עגל.