קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות19
ציון בריאות3
מגזין

שרימפס מטוגן Wontons

שרימפס מטוגן Wontons
המתכון שרימפס מטוגן Wontons יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 20 דקות. והוא יספק כ 19 מנות. מנה אחת מכילה 161 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ערמונים מים, רסק שום צ'ילי, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן זול למדי. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: וון-טון מטוגנים, מתכון Wontons מטוגן, ו גואקמולי מטוגן Wontons.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.