קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

שרימפס מטוגן אורז מתכון

שרימפס מטוגן אורז מתכון
מתכון אורז מטוגן שרימפס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 871 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. מתכון זה מהמטבח המהביל יש 82 אוהדים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל סיני. גשו לסופר וקנו אורז בעבר, שמן בישול, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית מתכונים דומים: חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס, מתכון אורז מטוגן, ו פאן שרימפס מטוגן מתכון Potsticker חזיר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.