קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

שרימפס, צנון ולבבות של סלט דקל

שרימפס, צנון ולבבות של סלט דקל
שרימפס, צנון & לבבות של סלט דקל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 576 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 14 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם עלי דפנה, חזרת, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו אשכוליות, לבבות של סלט דקל ושרימפס, לבבות של סלט דקל עם לבבות ארטישוק, מלפפון, עגבניות ואבוקדו, ו שרימפס ולבבות של סביצ'ה דקל (מתכונים דומים).

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור1מעקבסלרי, פרוס דקסלרי, פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי3(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות צבועים של כף יד, פרוסיםלבבות צבועים של כף יד, פרוסים2(חוֹרֶף)חזרתחזרת2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1גרידה מלימוןגרידה מלימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1גדולירוק מצנון אחד, קרוע (אםירוק מצנון אחד, קרוע (אם1חבורהצנוניות אדומות, פרוסות דקצנוניות אדומות, פרוסות דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל צהובזרעי חרדל צהוב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.