קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס קארי ירוק עם אטריות

שרימפס קארי ירוק עם אטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס קארי ירוק עם אטריות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 843 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. גשו לסופר וקנו כורכום, חלב קוקוס, שרימפס, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו שרימפס קארי ירוק עם אטריות, קל תאילנדי ירוק קארי אטריות, ו אבוקדו קארי אטריות אורז עם שרימפס (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)רוטב דגים אסייתי, או לפי הטעםרוטב דגים אסייתי, או לפי הטעם2גבעולי עשב לימון טריים (אופציונלי), 1 או 2 עלים חיצוניים מושלכים ו -6 סנטימטרים נמוכים יותר של גבעולים פרוסים דקגבעולי עשב לימון טריים (אופציונלי), 1 או 2 עלים חיצוניים מושלכים ו -6 סנטימטרים נמוכים יותר של גבעולים פרוסים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבעולי כוסברה טריים קצוצים דקגבעולי כוסברה טריים קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק קארי ירוק אסיאתי בבקבוקרסק קארי ירוק אסיאתי בבקבוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי2largesשיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ14fl. אוז.s3/4 כוסות מופחת-מרק עוף נתרן3/4 כוסות מופחת-מרק עוף נתרן340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז מיובשות שטוחות ברוחב 3/8 אינץ 'או 1/2 lb מיובשות שטוחות 1/8 אינץ' רחב מוקפץ אטריות אורזאטריות אורז מיובשות שטוחות ברוחב 3/8 אינץ 'או 1/2 lb מיובשות שטוחות 1/8 אינץ' רחב מוקפץ אטריות אורז1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוץ (בערך 4)שאלוט קצוץ (בערך 4)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ודבויים גדולים (21 עד 25 לכל lb)שרימפס קלופים ודבויים גדולים (21 עד 25 לכל lb)2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום369אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותק (לא דל שומן)חלב קוקוס לא ממותק (לא דל שומן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.