קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות88
מגזין

תבשיל בקר אפוי

תבשיל בקר אפוי
תבשיל בקר אפוי לוקח בערך 3 שעות ו -40 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 368 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לך גזר, לחם, סלרי סמיך ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-27 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 98%, וזה אדיר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם תבשיל בקר אפוי, תבשיל בקר אפוי, ו תבשיל בקר ירקות אפוי.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים. כף לתוך 3 קילו משומן. תבשיל. מכסים ואופים בחום של 325 ניתנים להזזה למשך 3-1 / 2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שיראז, קברנה סוביניון, Malbec

תבשיל בקר עובד ממש טוב עם שיראז, קברנה סוביניון ומלבק. יינות אדומים מלאים אלה הם הליווי המושלם לתבשיל בקר לבבי. הסימיקי מנצח את שיראז עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
סימיקי מנצח את שיראז
סימיקי מנצח את שיראז
פעם הייתה זו המסורת של קבוצה קטנה של חלוצי ברוסה לסגת למעמקי האבן הקרירים של קוטג ' כרם ישן. כאן הם היו מתרחקים שעות רבות במשחקי קלפים ושותים יין הרחק מהעיניים הביקורתיות של נשמות פוריטניות. הקוטג 'עדיין עומד בין הגפנים שמייצרים את היין הזה, משקה טעים וארומטי שתמיד' עולה מנצח!''