קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

תבשיל בשר טחון איטי

תבשיל בשר טחון איטי
. אם יש לכם תפוחי אדמה, בשר טחון, קרם מרוכז של מרק פטריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בישול איטי בשר בקר סטרוגנוף, בישול איטי טחון בשר בקר וגבינה פסטה, ו בישול איטי האהוב בשר טחון ושעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ומערבבים בשר טחון במחבת מעל חום בינוני עם בצל ושום עד הבשר הוא השחמה לחלוטין, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
שוםשום
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים שומן עודף.
3
מערבבים קרם של מרק פטריות, מרק ירקות, קוקטייל מיץ ירקות, שרי, ורוטב ווסטרשייר יחד בבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
קוקטייל מיץ ירקותקוקטייל מיץ ירקות
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מרק ירקותמרק ירקות
שרי.שרי.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
מוסיפים תערובת בקר; מערבבים בתפוחי אדמה, תירס, אפונה, גזר, חתיכות פטריות, פתיתי סלרי, מלח, פלפל שחור, מיורן, ותימין. הגדר תנור נמוך, לכסות, ומבשלים עד ירקות רכים ורוטב התעבה, כ 8 שעות. אם העדיף, להגדיר את התנור על גבוה ומבשלים 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי סלריפתיתי סלרי
פלפל שחורפלפל שחור
ירקירק
מרז ' ורםמרז ' ורם
פטריותפטריות
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
רוטברוטב
טימיןטימין
בקרבקר
תירסתירס
אפונהאפונה
מלחמלח

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך11 קילו קישואים,פתיתי סלרי יבשיםפתיתי סלרי יבשים305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריותקרם מרוכז של מרק פטריות1(יכול להיות או להרחיק)מיורן מיובשמיורן מיובש1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזהבשר טחון רזה128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכות פטריות וגבעולים, סחוטחתיכות פטריות וגבעולים, סחוט1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה קפואה, מופשרת4תפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)יין שרי (אופציונלי)יין שרי (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקטייל מיץ עגבניות-ירקותקוקטייל מיץ עגבניות-ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר