קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

תבשיל דגים סקסי

תבשיל דגים סקסי
תבשיל דגים סקסי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 398 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. לכו לחנות ותרימו נורת שומר, טרגון, שאלוט ועוד מספר מצרכים לעשות היום. . הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו מולה דגים קלה (דרום הודי בסגנון תבשיל דגים עם קוקוס), מרטיני שלג סקסי, ו גלילי אביב סקסיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית. מבשלים ומערבבים כרישה, שאלוט, ו 1/2 כפית מלח בחמאה המומסת עד שהתרככה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
כרישהכרישה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים יין לתוך תערובת כרישה, להגדיל את החום בינוני, ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרישהכרישה
ייןיין
3
מוסיפים מרק עוף ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
4
מערבבים שומר ותפוחי אדמה לתוך תערובת כרישה ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד תפוחי אדמה הם כמעט במכרז, על 10 דקות. מתבלים במלח, פלפל שחור ופלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
תפוח אדמהתפוח אדמה
שומרשומר
כרישהכרישה
מלחמלח
5
מוסיפים שמנת ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
6
מערבבים דגים וטרגון לתוך מרק, לכסות ולבשל במשך 3 דקות. מערבבים בעדינות, להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג, על 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טרגוןטרגון
דגיםדגים
מרקמרק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.