קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

תבשיל דגים עשיר בעגבניות

תבשיל דגים עשיר בעגבניות
אם יש לך כשעה ו-45 דקות לבלות במטבח, תבשיל דגים עשיר בעגבניות עשוי להיות מתכון אדיר ללא גלוטן ופסקטרי שכדאי לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 21 גרם חלבון , 8 גרם שומן ובסך הכל 301 קלוריות . מתאים ל-8 מנות. תמורת $3.1 למנה , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. אם יש לכם עלי דפנה, מלח ופלפל, יין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 70% . הציון הזה מוצק. נסו תבשיל דגי עגבניות , תבשיל דגי עגבניות ודג קרום עם תבשיל עגבניות-שעועית (מתכונים דומים).

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות (לא הוסיף מלח)עגבניות חתוכות לקוביות (לא הוסיף מלח)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חיל הים, סחוט ושטוףשעועית חיל הים, סחוט ושטוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש (או מרק תחליף או מיץ עגבניות)יין אדום יבש (או מרק תחליף או מיץ עגבניות)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומר, מרוסקים קלותזרעי שומר, מרוסקים קלות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגים המשרד( לוקוס, אמנון או טונה), לחתוך גושים 2-3 אינץדגים המשרד( לוקוס, אמנון או טונה), לחתוך גושים 2-3 אינץ4(חוֹרֶף)עשבי תיבול טריים (כגון טימין, רוזמרין או בזיליקום)עשבי תיבול טריים (כגון טימין, רוזמרין או בזיליקום)4שיני שום, כתוששיני שום, כתוש1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים קלמטה, פרוסיםזיתים קלמטה, פרוסים966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1צביטהמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות1גדולבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג'יו וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות המתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג'יו או Grüner Veltliner, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים בעלי טעם חזק כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום קל, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את Marcassin Marcassin Vineyard Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-315 דולר לבקבוק.
מרקסין מרקסין ויניארד פינו נואר
מרקסין מרקסין ויניארד פינו נואר