קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

תבשיל נקניק ואורז

תבשיל נקניק ואורז
תבשיל נקניקים ואורז דורש כ-50 דקות מתחילתו ועד סופו. בבמנה עיקרית זו יש 552 קלוריות, 40 גרם חלבון ו-14 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 31% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לך בייבי תרד, קילבסה הודו, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה מושלם לסתיו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 76%. תבשיל Kielbasa 'aka' תבשיל נקניקיות, תבשיל עדשים ונקניקיות ותבשיל עדשים ונקניקיות דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים בשמן את הקילבסה, הבצל, בצלי השאלוט, הג'לפנות והשום עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
נקניקייהנקניקייה
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את המים, המרק, השעועית, האורז והתבלינים. להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
להפחית את החום; מכסים ומבשלים 15-20 דקות או עד שהאורז רך. מערבבים פנימה תרד. מבשלים עוד 5 דקות או עד שהתרד נבול.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות את ד"ר לשחרר את ד"ר ל. ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-11 דולר לבקבוק.
ד"ר לוסן ד"ר ל. ריזלינג
ד"ר לוסן ד"ר ל. ריזלינג
"...ערך מורכב להפליא ויוצא מן הכלל בריזלינג כמעט יבש... לימון, תפוח ירוק, אבן רטובה וניחוחות פרחוניים קלות, ואחריהם חיך פריך ורווי צפחה וסיומת של הדרים עסיסיים ותפוח, אגוזים שמנים, מלחים מינרליים ואבן רטובה..."-Wine Advocate"יין זה חייב להיות אחד העסקאות הטובות ביותר במוזל ריזלינג. הריזלינג 'המבוא' של ארנסט לוזן מסומן בטעמים של אפרסק ומשמש טריים, מאוזנים על ידי הוגן כמות חומציות מרעננת. אפריטיף נהדר."- מגזין מזון ויין