קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

תירס קרמל ממוסמר טקילה

תירס קרמל ממוסמר טקילה
תירס קרמל ממוסמר טקילה יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 195 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, סודה לשתייה, בוטנים קלויים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו רוטב מחבת מתובל בטקילה, סביצ'ה חסילונים מתובלים בטקילה עם אבוקדו, ו קפה קרמל מלוח ממוסמר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 250 וממקמים מדפים בשלישים העליונים והאמצעיים. זרוק את הפופקורן עם הבוטנים הקלויים בקערה חסינת חום גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלוייםבוטנים קלויים
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
בסיר גדול, לשלב את הסוכר החום עם החמאה, צוף אגבה, סירופ תירס ומלח ולהביא לרתיחה, ערבוב עד הסוכר הוא מומס לחלוטין. להרתיח מעל חום מתון במשך 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אגבהאגבה
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום. באמצעות כפית ארוכה, מערבבים את סודה לשתייה וטקילה; הסירופ יהיה קצף. מיד לשפוך את הסירופ החם על פופקורן ובוטנים, באמצעות 2 כפות, לזרוק מעיל ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
בוטניםבוטנים
פופקורןפופקורן
טקילהטקילה
סירופסירופ
4
מורחים את הפופקורן על 2 גיליונות אפייה לא דביקים ואופים במשך כשעה, ערבוב מדי פעם ומעבר הסדינים באמצע, עד הזהב וכמעט יבש. כבה את התנור, פתח את דלת התנור לחלוטין ותן לפופקורן להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור